niedziela, 6 września 2015

Notka

Hej, wiec nie będę pisać dlaczego rozdział sie nie pojawił, bo nawet nie mam poczucia winy i tego ze powinnam/śmy sie tłumaczyć. Jest nam przykro, ze wykazujecie tak małe zainteresowanie tym co tworzymy, zwlaszcza ze taka akcja nie jest po raz pierwszy. Mimo to teraz przechodzicie same siebie, wiemy ze nie dodawalysmy regularnie rozdzialow, ale z każdym rokiem jest coraz trudniej. 1 liceum ssie juz teraz ale chcemy to dokończyć dla was, szkoda ze prawie nikogo tu nie ma. Bylysmy przyzwyczajone do czegoś innego, teraz jesyemy po prostu zawiedzione. Zastanówcie się, czy jesteście wobec nas fair, bo kiedy widzimy dwa dni po dodaniu rozdziału 2 komentarze, to pisać się nie chce :)

7 komentarzy:

  1. Piszcie dalej, opowiadanie jest świetne ����

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszcie dalej błagam zacznę komentować

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przerywajcie! opowiadanie jest meeega <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Błagam piszcie będę komentować!! To opowiadanie jest zajebiste!! *.* <3 ✌

    OdpowiedzUsuń
  5. Blagam blagam nie przestawajcie :'((((

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej ale tez moglybyscie dalej to ciagnac na Wattpadzie bo tam wiecej osob zaglada i latwiej komentowac :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przestawajcie tego pisać

    OdpowiedzUsuń